مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تولید هر گونه اثر هنری با محور سردار سلیمانی، نیازمند اخذ مجوز از کمیته نظارت ستاد ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا علیزاده، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تولید هر گونه اثر هنری به ویژه ساخت، اجرا و نصب مجسمه، تندیس، سردیس، المان، دیوارنگاره و نقش برجسته از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نیازمند اخذ مجوز از کمیته نظارت ستاد ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان است.

او افزود: این تصمیم به موجب آیین نامه نحوه نظارت بر انتخاب، ساخت و نصب مجسمه و یادمان‌ها در میدان‌ها و اماکن عمومی، مصوب جلسه ۴۴۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین نظر به بند ۵ از مصوبات جلسه ۲۳۴ شورای فرهنگ عمومی استان کرمان مورخ۱۶ مرداد ۹۹ مبنی بر اینکه هر نوع اقدامی با موضوع سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی شورای برنامه ریزی و ترویج مکتب حاج قاسم انجام شود، گرفته شده است.

علیزاده تصریح کرد: بر این اساس هرگونه طرح مرتبط با این شهید سرافراز پیش از هر اقدامی، باید همراه با گزارش توجیهی و مستندات: شامل اطلاعات و رزومه مجری، ماکت به ضمیمه نقشه و مشخصات فنی و عکس از محل نصب برای بررسی و اخذ مجوز به این اداره کل ارسال شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار