ممبینی گفت: امنیت یکی از مولفه‌های پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی با برقراری امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم ممبینی رئیس سازمان بازرسی خوزستان با حضور در ستاد فرماندهی با سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان دیدار و انتصاب او به عنوان فرمانده انتظامی استان را تبریک گفت.

او افزود: امنیت یکی از مولفه‌های پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی با برقراری امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند.

ممبینی بیان داشت: مردم داری، صداقت، پایبندی به اخلاقیات و دیگر خصائل در وهله اول موجب کسب رضای الهی و باعث می‌شوند مردم پلیس را حامی و یاور همیشگی خود بدانند و به نحو موثری در امور مرتبط با نظم و امنیت مشارکت کنند.

سردار صالحی فرمانده انتظامی خوزستان نیز گفت: نیرو‌های انتظامی به عنوان خادم مردم و سرباز ولایت باتمام توان در کنار مردم و مسئولان خواهد بود و با برقراری امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

او افزود: همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان از سوی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها مورد انتظار است امید است در جلسات شورای راهبردی استان این مهم مورد تاکید قرار گرفته تا اقدامات ایجابی و سلبی ناجا به نحو شایسته درسطح استان پیاده سازی و نتیجه مطلوب در حوزه عملکردی حاصل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.