رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تاکنون بیش از هزار نفر از کادر درمان استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

ابتلای بیش از هزار نفر از کادر درمان استان همدان به کروناحبیب الله معصومی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: بیماری کرونا فداکاران سفید پوش را به خطر می‌اندازد و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون بیش از یک هزار نفر از کادر درمان استان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او افزود: از اول اسفند تا کنون چهار هزار نفر بیمار مشکوک کادر مبتلا به بیماری کرونا از طریق اورژانس استان همدان به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: ظرف هفت ماه ۶۰ نفر از تکنسین‌های ۱۱۵ اورژانس درحین جا به جای بیماران کرونایی به بیماری کووید ۱۹مبتلا شدند.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از ۶۰ نفر مبتلا به کرونا کادر اورژانس ۱۱۵،  ۳۰ نفر از آن‌ها که حال عمومی شان بهبود یافته به کار بازگشتند.

معصومی گفت: روند بیماری کرونا رو به افزایش است و رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی شهروندان برای کنترل بیماری کرونا نیاز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.