رییس گروه توسعه ورزش همگانی گفت: اجرای طرح ملی ورزش در خانه و کسب رتبه برتر کشوری، اجرای پویش ملی آماده باش از جمله برنامه‌های ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،هانیه امانی رییس گروه توسعه ورزش همگانی گفت: در دوران کرونا و از اول سال ۹۹ برنامه‌های متنوعی را برگزار کردیم اجرای طرح ملی ورزش در خانه و کسب رتبه برتر کشوری، اجرای پویش ملی آماده باش با بیش از ۹۰۰ برنامه درسطح استان و همچنین فعالیت موفق میز کار میز ورزش در سطح سازمان‌های دولتی و شرکت بیش از ۳۰ اداره در این طرح از جمله برنامه‌های ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود.
 
او افزود: برای اجرای طرح آوای همسایگی برنامه ریزی لازم انجام شده و مربیان مشخص شده اند که با اعزام به مجتمع‌های مسکونی در ایجاد نشاط و شادابی مردم و خانواده‌ها سهم بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد.
 
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی ادامه داد:  همچنین غبار روبی مزار شهدا تجلیل از خانواده شهدا برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در  هفته تربیت بدنی است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.