مجمع انتخاباتى ریاست فدراسیون دو و میدانى با حضور على نژاد معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتى ریاست فدراسیون دو و میدانى با حضور على نژاد معاون وزیر ورزش و اعضاى مجمع صبح امروز برگزار شد.

مهدى على نژاد گفت: خوشحالم که مجمع انتخاباتى دو و میدانى برگزار شد.

ایوب بهتاج کاندیداى ریاست فدراسیون دو و میدانى گفت: نگاه کلى من این است که ٣١ عضو هیئت هاى استانى داریم که همراه با رئیس جدید فدراسیون دو و میدانى ٣٢ عضو مى شوند که باید این فدراسیون را اداره کنیم.

او ادامه داد: یکى از وظایف رئیس جدید دو و میدانى این است که تعامل بین هیئت هاى استانى ایجاد کند. من یکى از روساى هیئت هاى استانى را به عنوان یکى از روساى فدراسیون انتخاب مى کنم. تمرکز زدایى را از بین مى برم و مسابقات در همه شهر‌ها برگزار مى کنیم.

افشین داورى کاندیداى ریاست فدراسیون دو و میدانى گفت: من یک بار با راى اعضاى مجمع رئیس فدراسیون دو و میدانى شدم و ورزشکار بزرگى همانند احسان حدادى در دوران ریاست من توانست در مسابقات مختلف مدال بیاورد.

داورى بیان کرد: تجربیات و اندوخته‌ها یم این نوید را به من داد که با اعضاى مجمع همفکرى کنم و رئیس فدراسیون باید مجرى مصوبات اعضاى مجمع باشد.

او ادامه داد: بحث مالى خیلى مهم است و مشارکت در منابع مالى داشته باشیم. حامى مالى موضوع مهمى است و پلیمر خلیج فارس در دوو میدانى سرمایه گذارى مى کند. شرکت آتا را به عنوان حامى مالى به مجموعه دو و میدانى اضافه مى کنم.

من خواهش مى کنم بهترین تصمیم را براى فدراسیون دو و میدانى بگیریم و راى اعضاى مجمع قیمت دارد و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

حسین جلالی، هاشم صیامى، محقق و مریم منظمى کاندیداهایى انتخابات دو و میدانى برنامه هاى خود را ارائه کردند.

حامد جولایى کاندیداى ریاست فدراسیون دو و میدانى هم در این مجمع حضور نیافت و به منزله انصراف از حضور در انتخابات تلقى شد.

در اتفاقی عجیب برق هاى مجمع انتخاباتى ریاست فدراسیون دو و میدانى قطع شد.

هاشم صیامی و ابتهاج به دور دوم مجمع انتخاباتی راه یافتند.

پس از اینکه افشین داوری رای نیاورد، مجمع را ترک کرد.

در این مجمع ابتدا نامزد‌ها به ارائه برنامه‌های خود برای حاضرین پرداختند و پس از آن کار به رای گیری رسید که ایوب بهتاج و هاشم صیامی با ۱۳ و ۱۶ رای به دور دوم رفتند. داوری هم ۱۲ رای را کسب کرد.

هاشم صیامی با کسب ۲۴ رای از ۴۳ رای رئیس فدراسیون دو و میدانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار