دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی برای محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمداسماعیل امامزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه کمیته‌ ویژه‌ای با هدف خدمت به مردم مازندران پس از سیل اسفند ماه ۹۷ در استان تشکیل شد، گفت: ساخت ۱۰ واحد مسکونی ویژه محرومان و آسیب دیده گان سیل در استان آغاز شد که تاکنون ۶ واحد آن تکمیل و تحویل شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برای این خانواده‌ها هزینه شده است، افزود: ۴ واحد از این خانه‌ها با تلاش کانون خدمت رضوی شهرستان سیمرغ ساخته و تحویل شد.

دبیر کانون‌های رضوی مازندران گفت: ۱۹میلیارد و ۳۲۱میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد کالا، جهیزیه برای ۳۳۳زوج جوان، کمک‌های نقدی به نیازمندان، تامین دارو برای بیماران نیازمند، بهسازی واحد‌های مسکونی سیل زده گان و تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان هزینه شد.

محمداسماعیل امامزاده از تهیه و توزیع ۳هزار و۵۰۰ سبد کالا و ۱۵ هزار پرس غذای گرم میان محرومان خبر داد و گفت:طرح سفره‌های مهربانی ۳ با توزیع دو هزار و۵۰۰ کارت خرید نان ویژه خانواده‌های نیازمند به مبلغ یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان در استان از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی مازندران است.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.