هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت خود برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

سعید حسین پور هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: پیشنهاد‌هایی از تیم‌های ذوب آهن، پیکان و تراکتور برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال داشتم و اگر قراردادم را به صورت قطعی با پرسپولیس فسخ می‌کردم در آن صورت می‌توانستم به یکی از این تیم‌ها بپیوندم. همچنین از تیم‌های ماشین سازی، نفت مسجد سلیمان، نساجی، سایپا و مس نیز پیشنهاد داشتم که به صورت قرضی به یکی از این تیم‌ها بروم، اما باشگاه پرسپولیس و کادر فنی اجازه ندادند که از این تیم جدا شوم.  

او ادامه داد: من دوست دارم در تیم پرسپولیس بمانم، اما گفتم اگر باشگاه برای فصل بعد لیگ برتر نیازی به من ندارد به یک تیم دیگری بروم که این اتفاق رخ نداد.

حسین پور درباره عملکردش در تیم پرسپولیس بیان کرد: برای من فصل گذشته لیگ برتر فوتبال خوب به پایان رسید، چون در تیم پرسپولیس بازی کردم و عملکرد خوبی هم داشتم و امسال امیدوارم دوباره قهرمان شویم و تلاش می‌کنم که بیشتر بازی کنم.  

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس فوق العاده هستند و همه عملکرد خوب تیم ما را در بازی‌های آسیایی مشاهده کردند.

او درباره اینکه امیدوار است تا در ترکیب تیم پرسپولیس قرار بگیرد، بیان کرد: ترافیک بازیکن در پرسپولیس وجود دارد و من در این تیم می‌مانم و تلاش می‌کنم که بتوانم بیشتر بازی کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.