سهمیه آرد نانوایی‌های مراغه افزایش یافت

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: فصل کاری و برداشت محصول سیب موجب افزایش مصرف نان در شهرستان شده و در این راستا سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید علی موسوی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه  گفت:در حال حاضر هیچگونه کمبود نان در مراغه نداریم و متاسفانه ایجاد جو روانی و فضاسازی‌های بی پایه و اساس موجب نارضایتی مردم و صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها شده است.

او افزود: تعطیلی خودسرانه تعدادی از نانوایی‌ها در روز اربعین حسینی از دیگر دلایل کمبود نان در ۲ روز گذشته بود که با نانوایان متخلف در این خصوص برخورد شد.

او گفت: مردم شهرستان نگرانی در خصوص کمبود نان نداشته باشند چراکه آرد به اندازه کافی و با توجه به سهمیه در شهرستان موجود بوده و شایعه کاهش سهمیه آرد مراغه هم کذب است.

فرماندار مراغه گفت: همچنین شایعه افزایش قیمت نان در شهرستان کذب محض است.

موسوی ادامه داد: فروش آرد سهمیه‌ای نانوایی‌ها ممنوع است و نانوایی‌ها حق فروش آن را ندارند.

او اضافه کرد: بازدید از نانوایی‌های شهرستان از سوی گروه‌های نظارتی تشدید و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.

 تعداد کل نانوایی‌های شهرستان مراغه ۴۲۶ واحد است که از این تعداد ۲۴۸ واحد لواش پز (۵ واحد نیمه دولتی و بقیه دولتی)، ۷۵ واحد سنگک پز نیمه دولتی، ۳۹ واحد بربری پز نیمه دولتی، ۵۹ واحد نان روغنی نیمه دولتی، ۴ واحد فانتزی نیمه دولتی و یک واحد نان صنعتی نیمه دولتی است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.