معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی به ویژه آزادراه تبریز - زنجان در کنار نوسازی ناوگان راهداری در اولویت برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عبدالهاشم حسن نیامعاون وزیر راه و شهرسازی گفت:این سازمان آماده همکاری و مساعدت برای روکش آسفالت راه‌های شریانی و نوسازی ناوگان راهداری آذربایجان شرقی است.

او با اشاره به طرح بهسازی جاده میانه - هشترودافزود:عملیات خاکی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از این جاده تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به طرح اصلاح نقاط پرتصادف جاده روستایی شیخدرآباد میانه گفت:بهسازی این جاده که راه ارتباطی چندین روستای منطقه است باید در اولویت اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میانه قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اجرای طرح زیرگذر سه راهی داش آتان در جاده مراغه - هشترود موجب تسهیل عبور و مرور و ایمنی تردد در این نقطه پرتصادف می‌شود، ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی برای تکمیل این طرح‌ها باید پیگیری و جدیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار