معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه پلاک هشت که به روضه خوانی درب منازل شهدا می‌پردازد در محلات مشهد به مناسبت دهه پایانی ماه صفر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا دانایی معاون سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اجرای ویژه برنامه روضه خوانی درب منازل شهدا در محلات گفت: در ایام محرم و صفر امسال به دلیل شرایط کرونایی کشور حال و هوای متفاوتی دارد و با ممنوع شدن بسیاری از برنامه‌های هرساله به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس، فضا برای برخی از ابتکارات و نوآوری‌ها در عزاداری سیدالشهدا (ع) و تعظیم شعائر فراهم شده است.

او با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در محلات ۱۳گانه شهرداری مشهد، افزود: ویژه برنامه پلاک هشت (هر کوچه شهید یک حسینیه) به مناسبت دهه آخر ماه صفر در بستر محلات اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: شورا‌های اجتماعی محلات، ادارات اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه امام رضا (ع)، مرکز رسیدگی به امور مساجد، امور ایثارگران آستان قدس رضوی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جمله نهاد‌هایی هستند که در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

دانایی بیان کرد: روضه خوانی درب منازل شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، سرداران شهید و شهدای آستان قدس رضوی ذیل برنامه پلاک هشت در آستانه سالروز وفات امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار