فرماندار همدان از تشدید نظارت در همدان و ممنوعیت ورود خودرو به آرامستان باغ بهشت همدان تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری, فرماندار همدان در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان افزود:همراهان متوفی حداکثر ۲۰ نفر می‌توانند در خاکسپاری حضور داشته باشندو در این مدت ورودخودرو ممنوع است.

او در ادامه گفت:ناقضان شیوه نامه های بهداشتی  در واحدهای صنفی، مطب پزشکان و سایر مراکز خدماتی و عمومی ضمن اخطار کتبی، پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

فرماندار همدان از تشدید نظارت در شهرستان همدان متناسب با محدودیت‌های اعلام شده ستاد ملی و استانی کرونا خبر داد وگفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به حداقل رساندن هرگونه مواجهه انسانی ساده ترین راهکارهای پیش روی ماست.

افشاری با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی یک وظیفه اجتماعی، تکلیف شرعی و توجه آحاد افراد جامعه به حقوق یکدیگر است اظهارداشت: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با شکستی بزرگ در مقابله با ویروس کرونا مواجه خواهیم شد.

او بیان کرد: مراسم، میهمانی و تجمعات خانوادگی از مهمترین کانونهای آلودگی و انتقال ویروس در سطح شهرستان همدان است که متاسفانه خانواده‌ها با این رفت و آمدها بیماری و مرگ را برای یکدیگر به ارمغان می برند.

فرماندار همدان اضافه کرد: با عنایت به تعطیلی مراکز سیاحتی و تفرجگاه‌ها تا پایان هفته جاری در آرامگاه بوعلی،آرامگاه باباطاهر، باغ موزه دفاع مقدس، گنجنامه و سایر اماکن گردشگری شهرستان از حضور گردشگران و شهروندان جلوگیری خواهد شد.

افشاری تاکید کرد : شهرداری از همه توان و ظرفیتهای ممکن برای اطلاع‌رسانی و اقناع عمومی شهروندان در راستای اشاعه هشدارها و توصیه‌های بهداشتی بهره‌گیری کند.

انتهای پیام/غ

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.