رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:سازمان بازرسی استان زنجان در انجام ماموریت‌های سازمانی توفیقات بسیار خوبی کسب کرده و در ارزیابی ادارات جزء ادارات برتر در اجرای برنامه‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین  جلسه شورای قضایی زنجان گفت: سازمان بازرسی استان زنجان در انجام ماموریت‌های سازمانی توفیقات بسیار خوبی کسب کرده و در ارزیابی ادارات جزء ادارات برتر در اجرای برنامه‌ها بوده، به طوریکه در این سازمان، ۷۵ درصد برنامه‌ها طی شش ماه نخست امسال عملیاتی شده است.

او افزود: توجه به نظارت و بازرسی در همه دستگاه‌ها امری لازم و ضروری است و اسلام نیز به این موضوع توجه و توصیه کرده است.

 نیارکی ادامه داد: باید تلاش کنیم فاصله ارتکاب جرم در دستگاه‌های دولتی و رسیدگی‌ها را کم کنیم و مجازات باید قاطع و سریع باشد تا دیگران نسبت به ارتکاب فساد تجری پیدا نکنند.

رئیس شورای قضایی زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های سه گانه قوه قضاییه مبارزه با فساد است. آن هم مبارزه بی امان که توجه به این مهم باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار بگیرد.
 

او افزود: فرایند رسیدگی به جرم فساد بایستی کوتاه شده و بلافاصله پس از کشف جرم و تشکیل پرونده در دادسرا  رسیدگی و اجرای حکم نیز  در دستور کار گیرد  تا اثر برخورد و بازدارندگی اقدامات مضاعف شود.
 
 
انتهای پیام/ف
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.