معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین بارندگی دیروز جمعه ۱۸ مهر ماه در بابلسر با ۷۲ میلی متر ثبت شد.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیشترین بارندگی دیروز جمعه ۱۸ مهر ماه در بابلسر با ۷۲ میلی متر ثبت شد، گفت: پس از بابلسر بیشترین بارندگی در شهر‌های کیاسر با ۴۹ میلی متر، بازیارخیل میاندورود ۲۹ میلی متر، ارضت گلوگاه، قائم شهر، زیراب و تاکام ساری هر کدام ۲۰ میلی متر ثبت شده است.

او افزود: بارندگی در بابلسر منجر به آبگرفتگی معابر شده بود و در جاده‌های مواصلاتی هم به علت شدت بارندگی و بارش‌های رگباری ریزش کوه و گل و لای را داشتیم.


بیشتر بخوانید


اسدی با بیان اینکه سال‌های گذشته هم باران‌های پاییزی از مهر ماه آغاز شده بود، گفت: به علت افزایش دمای هوا در این هفته، بهترین زمان برای کشت پاییزه کشاورزان است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: طبق پیش بینی فصلی هواشناسی، در مهر ماه دمای هوا در حد نرمال و ماه‌های آبان و آذر دمای هوا متمایل به بیش از نرمال و گرم است.

او از احتمال تغییر پیش بینی فصلی به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی خبر داد و افزود: در مهر ماه بارش باران در مجموع نرمال، آبان متمایل به کم‌تر از نرمال و آذر در محدوده نرمال پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار