سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از چند شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از چند شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد و در جریان این بازدید و در استاندار گلستان، اراضی پارک و علم و فناوری گلستان به واحدهایی فناور استان واگذار شد.

سورنا ستاری در حاشیه مراسم واگذاری اراضی پارک علم و فناوری استان گلستان به واحد‌های فناور گفت: خوشبختانه روند حرکت استان در حوزه ایجاد شرکت‌های دانش بنیان رو به جلو است، ولی شاید به دلیل محدودیت‌های استان آن شتابی که مورد انتظار است در گلستان وجود ندارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: از تلاش‌های مسئولان و حمایت‌های استاندار گلستان از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور تشکر می‌کنم.

ستاری گفت: فرهنگ عمومی باید در استان جاری شود تا بتوانیم شاهد شکوفایی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان باشیم و باید در این مسیر تلاش بیشتری اتفاق بیفتد.

او گفت: پنج هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور وجود دارد و اتفاق خوبی در سطح کشور از سوی این شرکت‌های دانش بنیان رقم می‌خورد و اثرات آن را در جامعه شاهد هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم در سطح استان نیز پس از این سفر با سرعت بیشتری شاهد راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان باشیم.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.