رئیس صنعت، معدن و تجارت اسلام آباد غرب گفت: با بازرسی های میدانی و چگونگی عرضه گاز مایع به‌وسیله سیلندر‌های ۱۱ کیلوگرمی، عرضه خارج از شبکه ۲۲ هزار و ۸۱۸ سیلندر ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع از سوی دو واحد تأسیسات گاز پرکنی شناسایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس صنعت، معدن و تجارت اسلام آباد غرب گفت: در ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، نیاز به گاز مایع افزایش‌یافته است  و گزارش‌های مردمی حاکی از کمبود گاز مایع و بروز برخی تخلفات احتمالی در بازار عرضه این محصول است.

او گفت: بازرسان این شهرستان، ضمن حضور میدانی در بازار و بررسی و کنترل چگونگی عرضه گاز مایع به‌وسیله سیلندر‌های ۱۱ کیلوگرمی، متوجه عرضه خارج از شبکه تعداد ۲۲هزار و ۸۱۸ سیلندر ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع از سوی دو واحد تأسیسات گاز پرکنی  شدند.

به گفته این مقام مسئول ضمن تشکیل پرونده برای متخلفان، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه، به میزان ۲ میلیارد و ۲۱۳میلیون و ۲۴۶هزار ریال  به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.


۱۹ فعال اقتصادی متخلف در کرمانشاه  به تعزیرات حکومتی معرفی شدند


مسعود بیگلری؛ معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد ۱۹ تن از فعالان اقتصادی کرمانشاه که نسبت به رفع تعهدات ارزی خود، اقدام نکرده بودند، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی، معرفی شدند.

بیگلری همچنین اظهار داشت: میزان این تخلف ۶۹ تریلیون و۲۴۳ میلیارد و ۳۵۳میلیون ۷۶۷و هزار ۸۶۰ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.