علی اکبری گفت: جوان ۲۵ ساله‌ای که امروز در ارتفاعات گچان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع هلال احمر استان ایلام نجات یافت .

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: امروز در پی تماس تلفنی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات گچان ایلام ، بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود ، اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

علی اکبری ادامه داد:نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان و با کمک باغداران گچان ، مصدوم را از مسیر‌های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل کرده و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اوژانس دادند.

او بیان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.