مراسم بهره‌برداری از ۳ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در روستا‌های «سراب داراب»، «میان کوه» و «بیدهل» خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت عشایری لرستان و جمعی دیگر مسئولان آیین بهره‌برداری چندین طرح محرومیت‌زدایی در روستاهای «سراب داراب»، «میان کوه» و «بیدهل» خرم‌آباد برگزار شد.

سرهنگ سیاوش رستمی با اشاره به تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مناطق عشایری، اظهار داشت: کانال آب‌رسانی به مزارع کشاورزی روستای «سراب دارابِ بیرانشهر» باهدف افزایش سرعت زمان انتقال و کاهش هدر رفت آب افتتاح شد، بستر فراهم‌شده توسط کانال آب‌رسانی مدت‌زمان انتقال آب به مزارع را از دو ساعت به ده دقیقه کاهش می‌دهد.

او افزود: به همت بسیج ناحیه عشایری در راستای محرومیت‌زدایی، یک باب سالن ورزشی و منزل مسکونی به ترتیب در منطقه عشایری «میان کوه» و روستای «بیدهل» به بهره‌برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری لرستان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره «شهید غلامعلی چغلوند» ازجمله شهدای این منطقه، عنوان کرد: در دیدار فرماندهی سپاه لرستان با مردم مناطق عشایر نشین، انتظارات و درخواست‌های مردم عزیزمان بیان شد که براین اساس پیگیری مستمر مطالبات مردمی تا حصول نتیجه را در دستور کار مستقیم و فوری قرار دادیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.