مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با اختصاص ۶٣٠ میلیارد ریال مشکل آب آشامیدنی روستاهای ایرانشهر و بمپور برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان  در مراسم کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به روستاهای حومه ایرانشهر و بمپور که  با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت:  طرح آبرسانی با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای چهار هزار و ٣٨۵ خانوار از ساکنان روستاهای ملک آباد، خیرآباد، حسین آباد، کلینیک حسن خانی، نوک آبادسرهنگ و کریم آباد از توابع شهرستان ایرانشهر و روستاهای دهمیر و توردان از توابع شهرستان بمپور به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه با اجرای این پروژه مردم روستاهای شرق و غرب بمپور و روستاهای شرق و غرب دهستان دامن ایرانشهر از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار می‌شوند افزود: برای اجرای این طرح بطول ۹۲ کیلومتر بالغ بر ۶٣٠ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با هدف سرعت بخشیدن به کار، این طرح به ۵ پیمانکار تحویل داده شد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری ب‌رسد.

شهرستان های ایرانشهر و بمپور از توابع استان سیستان و بلوچستان در جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار