معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر والیبال بتوانیم سایر رشته‌های ساحلی را در استان راه اندازی کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه راه اندازی رشته‌های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدوارم علاوه بر هیات والیبال، سایر هیات‌های ورزشی استان که می‌توانند بخش ساحلی رشته‌های خود را فعال کنند در این زمینه گام بردارند.

او افزود: اگر این مهم محقق شود، قول می‌دهم خوزستان در آینده در بازی‌های ساحلی آسیا نیز ملی‌پوش داشته باشد. چراکه بررسی تاریخچه بازی‌های ساحلی آسیا نشان می‌دهد که ایران در دوره‌های اول و دوم این مسابقات حضور نداشته و از دور سوم پا به این رقابت‌ها گذاشته است.

نصیری اظهار داشت: این بازی‌ها در ۱۴ رشته انجام شد که ایران نیز توانست رتبه قابل قبولی کسب کند، ضمن اینکه در هر دوره هم بر تعداد ورزشکاران ایرانی و هم بر تعداد مدال ورزشکاران کشور افزوده شد، اما سهم ورزشکاران خوزستانی در این مهم قابل قبول نبوده است. به همین منظور نیز من از مسئولان رشته‌های ساحلی استان خواستم باتوجه به سواحلی خوبی که در استان وجود دارد از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: رشته‌های ساحلی، کم هزینه‌ترین رشته‌های ورزشی هستند و می‌توان به مدال‌های خوبی دست پیدا کرد و در حال حاضر هیات والیبال استان در این بخش به خوبی کار کرده و اینکه مسابقاتی با حضور ۱۸ تیم برگزار شود واقعا ارزشمند است و از هیات والیبال خوزستان و کمیته والیبال ساحلی قدردانی می‌کنم.

این مقام مسئول بیان داشت: به هر حال رشته‌های ورزشی مدنظر باید هر چه سریع‌تر شرایطی را برای فعال سازی بخش ساحلی خود فراهم کنند، البته تاکنون نیز چند شهرستان اعلام آمادگی کرده اند و تعهد داده اند که زمین‌های ساحلی شان تا پیش از پایان سال آماده شود تا در رشته‌هایی که در این شهرستان‌ها قطب هستیم، بخش ساحلی راه اندازی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.