درخواست وزارت بهداشت از هواداران استاد شجریان؛ در مراسم تدفین نکات بهداشتی را رعایت کنید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از همه شاگردان، هنرمندان و دوستداران استاد شجریان درخواست داریم که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان استاد آواز ایران اظهار کرد: همانطور که می‌دانید، هنرمند بزرگ و بلند آوازه کشورمان، استاد محمدرضا شجریان چشم از جهان فرو بستند و به دیدار معبود شتافتند. ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به ملت ایران و به ویژه همه اصحاب فرهنگ و هنر این مرز و بوم، برای این استاد محبوب تاریخ سرزمین‌مان علو درجات و برای خانواده‌شان صبر و سلامتی را خواهان هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مردم درخواست کرد: با توجه به شرایط خاص بیماری در کشور و افزایش چشمگیر خطر شیوع و انتقال ویروس کرونا با هر گونه تجمعی، از همه شاگردان، هنرمندان و دوستداران این استاد فقید درخواست داریم که در جریان برگزاری مراسم خاکسپاری نهایت تلاش و دقت لازم را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کار برند تا با لطف خدا شاهد برپایی مراسمی بدون هرگونه خطر ابتلای دسته جمعی به بیماری کووید-۱۹ باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار