جمعی از شهروندان و دوستداران محیط ‌زیست مهاباد از صبح امروز جمعه با حضور در حاشیه سد مهاباد آن را از وجود زباله و پسماند پاک‌سازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رش ناظر خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: طی فراخوان قبلی هیئت امنای بازار مهاباد مبنی بر همکاری اقشار مختلف مردم از جمله کارکنان مدیریت منابع آب، انجمن‌های زیست محیطی و خیرین، کارکنان منابع طبیعی و محیط زیست و شهرداری مهاباد برای پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های دیواره و حاشیه سد مخزنی این شهرستان جمعی زیادی از شهروندان در این مراسم حضور یافتند.

او افزود: در این اقدام دوستداران محیط زیست مسیر «تاقه‌دار» به سمت جاده سردشت  را از هرگونه زباله پاکسازی کردند.


بیشتر بخوانید


ناظر خدمات شهری شهرداری مهاباد اضافه کرد: همچنین در این برنامه با توجه به شیوع بیماری کرونا شرکت‌کنندگان ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، از ماسک و دستکش استفاده کرده و ۶ تن زباله‌ را داخل کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری و در مکان مشخصی قرار دادند تا توسط کارکنان شهرداری به سایت پسماند زباله شهری منتقل شود.

دریاچه سد مهاباد از مهمترین مکان‌های گردشگری این شهرستان است که در فاصله یک کیلومتری این شهر واقع شده و همه‌روزه و به ویژه در روز‌های تعطیل پذیرای شمار زیادی از شهروندان و گردشگران است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.