کلانترزاده گفت: از ظرفیت خودرو‌های عملیاتی شهرداری قم برای پخش پیام‌های هشداردهنده کرونا استفاده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: در حال حاضر تمام سازه‌های تبلیغات محیطی سطح شهر یا درگیر مسئله بیماری کرونا و هشدار‌های بهداشتی است یا به موضوعات ایام صفر و اربعین اختصاص دارند.

او  با اشاره به این که هر دو موضوع مهم است و نباید مورد غفلت قرار بگیرند ،افزود: یک سیاست می‌تواند ایجاد پیام‌های تلفیقی در تبلیغات محیطی باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت خودرو‌های عملیاتی شهرداری قم برای اطلاع‌رسانی و پخش پیام‌های هشداردهنده کرونا اظهار کرد: توانی که شهرداری در این زمینه داشته، خودرو‌های تخلفات شهری و خدماتی بوده که به کار گرفته شده‌اند.

کلانترزاده با اشاره به پخش پیام‌های صوتی با نظر مرکز بهداشت قم، افزود: در حال حاضر ۱۲ خودرو برای این موضوع اختصاص یافته و افزایش تعداد این خودرو‌ها به دلیل جنبه عملیاتی برای شهر امکان پذیر نیست.

او از دستگاه‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح و مرکز بهداشت خواست تا خودرو‌های خود را به منظور پخش صوت‌های هشداردهنده برای همراهی با شهرداری به کار بگیرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پرخطرترین مناطق شهری در اولویت اطلاع‌رسانی قرار دارند، گفت: از زمانی که وضعیت قرمز شده پوشش اطلاع‌رسانی بنری و صوتی شهرداری قم گسترش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار