رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: امسال بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: امسال بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین در قالب وام قرض الحسنه ودیعه مسکن  به ۱۱۰خانوار پرداخت شده است.

علی اکرم منصوری با بیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوار‌های نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌است افزود: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

او خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهر‌ها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، می تواند بخشی از مشکلات را کاهش دهد.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۲۰ خانوار از مددجویان سرپل ذهاب مستاجر هستند افزود:کمیته امداد آماده دریافت هرگونه کمک از سوی خیرین  برای  خانه دار شدن  مددجویان نیازمند است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.