رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: حادثه نشت گاز از علمک گاز در خیابان ادهم نبش قدکساز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و نسبت رفع نشت گاز اقدام و با ایمن سازی محل از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

او افزود: ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه با تماس تلفنی والدین نگران با سامانه ۱۲۵ سازمان گیرکردن سرکودک ۴ ساله بازیگوش درون حفاظ کولر پنجره‌ای منزل مسکونی در کوی صادقیه خیابان ۱۰ اکیپ نجات آتش نشانان در محل حاضر شدند و با استفاده از ابزار تخصصی سر کودک را به سلامت از بین نرده‌ها رهاسازی کردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی آلاچیق در مسیر فرهنگ شهر جنب دانشگاه آزاد ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه با کمک آتش نشانان اظهار داشت: آتش سوزی ترانس برق در منطقه آخر آسفالت نبش خسروی ۲ ساعت ۱۹ و ۴۱ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۲۳ و ۴۹ دقیقه در منطقه پردیس خیابان دادگر یک با کمک آتش نشانان و با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان اطفا و دود ناشی از حریق از سوی دستگاه مکنده هوا از داخل ساختمان خارج شد.  

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.