دروازه بان اسبق فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان  در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان اظهار کرد: اسکوچیچ از همه نفرات تیم ملی در بازی تدارکاتی استفاده کرد و در نهایت کلاس فوتبال ما باعث شد که برابر حریف ازبکستانی پیروز شویم. نباید گل  در این بازی دریافت می کردیم که این اتفاق رخ داد. 

نکیسا درباره عملکرد نیامند درون دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عملکرد نیازمند در این بازی خوب بود اما در گلی که دریافت کرد  به جای اینکه یک گام به جلو بردارد در عرض قدم برداشت و خیلی دیر شیرجه به سمت شوت بازیکن ازبکستانی زد. نیازمند دروازه بان توانمندی است و در مسابقات بین المللی حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. 

باور پذیری تیم ملی فوتبال باعث صعود به جام جهانی می شود

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال بیان کرد: اولین پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت دراگان اسکوچیچ به دست آمد و اگر از "فیفا دی ها" استفاده شود این موضوع به نفع فوتبال ما  است. تیم ملی به قناعت بازیکن در همه خطوط رسیده است و بازیکنان توانمندی در اختیار داریم. البته اگر ملی پوشان به نظم تاکتیکی برسند و شرایط باور پذیری پیروزی در آن ها ایجاد شود در آن صورت می توانند به جام جهانی صعود کنند. 

تیم ملی مالی بازیکنان شاغل اروپایی دارد 

نکیسا درباره بازی دوستانه  تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی فوتبال مالی گفت: اگر تیم ملی مالی به همه بازیکنان شاغل در لیگ اروپا بازی کند به طور حتم تیم ملی کشورمان محک جدی می خورد. البته اگر حریف تدارکاتی تیم ملی با بازیکنان درجه دوم و سوم خود وارد زمین مسابقه شود در آن صورت تیم ملی استفاده چندانی از این بازی نمی کند. 

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان گفت: بازیکنانی با قابلیت بالا در تیم ملی داریم که اسکوچیچ باید تمریناتی  برای تیم ملی در نظر بگیرد که تاکتیک  ملی پوشان را ارتقا بدهد. ما به راحتی می توانیم از گروهمان با پیروزی برابر عراق و بحرین به جام جهانی راه یابیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار