سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه روند مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در همدان افزایشی است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ مورد جدید به آمار مبتلایان افزوده شده است.

ابتلای ۳۳ شهروند همدانی به بیماری کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و ۸۳۵ مورد مبتلا به کرونا در استان همدان ثبت شده و تعداد موارد بهبودیافته سه هزار و ۹۰۹ مورد بوده است، بیان داشت: ۳۳ مورد جدید نیز به آمار مبتلایان افزوده شده ضمن اینکه تاکنون ۶۰۹ شهروند همدانی بر اثر ابتلاء به این بیماری فوت کرده‌اند.

طاهری با ارائه آمار تفکیکی شهرستان‌ها، افزود: در اسدآباد ۱۱۸ مورد، بهار ۳۱۶ مورد، تویسرکان ۲۵۷ مورد، رزن و درگزین ۲۳۶ مورد، فامنین ۷۱ مورد، کبودرآهنگ ۳۱۵ مورد، ملایر ۹۱۱ مورد، نهاوند ۵۰۰ مورد، همدان یک هزار و ۹۶۴ و خارج از استان همدان ۱۴۷ مورد مثبت به مبتلا به کرونا گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد: تعداد تخت‌های مراقبت ویژه در مرکز استان همدان با محدودیت‌های جدی مواجه است.

او ادامه داد: از مردم استان خواهشمندم با رعایت نکات بهداشتی، شستشوی مرتب دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به مجموعه کادر بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.