رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه از برپایی نمایشگاه روایت عاشورا در روز اربعین در این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، نمایشگاه روایت عاشورا برپا و در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهدگرفت.

او افزود: این نمایشگاه به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) زیرکوه و پایگاه بسیج خواهران کوثر شهرک بمرود در محل حسینیه کوی امیرالمومنین و بارعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام دایر خواهد بود بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، بیان ترتیبی، تفضیلی و تطبیقی واقعه کربلا با جهان امروز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه بیان کرد: آنچه محرم امسال این شهرستان را علاوه بر سیاه پوش بودن، و برپا شدن طاق‌ های محرمی پوشیده از پرچم و پارچه‌ های سیاه و سقا خانه‌ ها و برگزاری مجالس عزاداری از سال‌های قبل متمایز ساخته است، برگزاری این نمایشگاه است.

او در ادامه گفت: در این نمایشگاه حرکت کاروان حسینی از مدینه تا کربلا و وقایع شهر شام و بازگشت کاروان اسرا به کربلا در روز اربعین، وقایع ورود کاروان بازماندگان کربلا به مدینه به تصویر کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.