فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونایی در سطح شهرستان بوئین‌ زهرا تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا از تعطیلی تالارهای پذیرایی، رستوران ها ، آرایشگاه های زنانه، باشگاه های ورزشی، شهر بازی ها و کتابخانه ها،از روز شنبه ۱۹ مهر ماه سال جاری به مدت یک هفته در شهرستان بوئین‌ زهرا خبر داد.

آقاعلی افزود:این هفته مراسم نماز جمعه در هیچ نقطه‌ای از شهرستان برگزار نخواهد شد و مساجد نیز تنها برای اقامه نماز باز خواهد بود لذا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی در مساجد طی هفته آینده ممنوع است.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت:در هفته آینده تمامی کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

آقاعلی اضافه کرد: کادر اجرایی مدارس و دانشگاه‌ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: همچنین از روز شنبه کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس شبانه روزی و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود و حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب نباید به صورت حضوری باشد.

به گفته او، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها نیز در طی هفته آینده تعطیل خواهند بود.

آقا علی در ادامه گفت: استخر‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کلیه باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد رزمی و گروهی، باشگاه‌های بدنسازی، کافه‌ها قهوه خانه و چایخانه‌ها و شهر بازی‌ها  تعطیل است.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا تاکید کر: رستوران‌ها و فست‌فود‌ها می‌توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند، اما فعالیت آن‌ها صرفا باید به صورت بیرون‌بر باشد و مردم نباید در سالن این اماکن حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار