آیا اپل طراحی جدید برای صفحه نمایشگر گوشی‌ های خود در نظر دارد؟

در گزارشی از یک صفحه توئیتری که فناوری‌ های جدید را اعلام می‌کند، فاش شد که شرکت اپل قصد طراحی جدید برای گوشی آیفون ۱۳ را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طراحی گوشی آیفون X که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد بریدگی‌ای بالای نمایشگر وجود داشت که دوربین را در خود جای داده بود و بحث‌هایی در طراحی این مدل به وجود آمد که هنوز هم آن بحث درباره این طراحی وجود دارد، چرا که آیفون XS و آیفون ۱۱ از این بریدگی استفاده کردند. تصور می‌شود هنوز شرکت اپل تصمیمی برای تغییر در آیفون ۱۳ ندارد، اما این شرکت می‌تواند در طراحی جدید سال ۲۰۲۱ خود می‌تواند نه تنها در این بریدگی بلکه در روند طراحی تمامی مدل‌های این گوشی در آینده تغییری را ایجاد کند.

آیا اپل در سال ۲۰۲۱ تغییراتی در طراحی در گوشی‌های خود می‌دهد؟

صفحه توئیتری Tipster Ice Universe که به دلیل معرفی محصولات سامسونگ شناخته شده است، در ادعایی جالب رسما به ارائه اطلاعاتی از محصول شرکت اپل ورود پیدا کرده و اعلام کرد یک بریدگی اصلاح شده جدید برای آیفون ۱۳ در دست ساخت است. براساس گزارش‌های به دست آمده حساب توئیتری Tipster Ice Universe معتقد است بریدگی بعدی می‌تواند تقریبا نیمی از عمق شکاف فعلی باشد، که چگونگی برنامه ریزی شرکت اپل برای دستیابی به این کاهش شکاف هنوز مشخص نشده است. اما احتمالا علاوه بر اصلاح این بریدگی، اپل به جای خروجی صدای تماس تلفنی  Face ID را جایگزین کرده است. به نظر می‌رسد شرکت اپل با هدایت تیم کوک درحال توسعه و پیاده سازی Face ID بر روی صفحه اصلی است. اما این فناوری هنوز آماده رونمایی نیست.

آیفون

البته، این ادعا‌ها هیچ تضمینی برای طراحی جدید آیفون ۱۳ نیست که یک بریدگی جدید داشته باشد چرا که در ابتدا گفته می‌شد که این اتفاق در مورد آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ نیز رخ می‌دهد، اما بعداً گزارش‌های جدید این نظریه‌ها را بر هم زدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.