تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه با نتیجه هفت بر یک تیم ملی اوکراین را شکست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار دوستانه ملی چهارشنبه شب فوتبال جهان، تیم ملی فرانسه از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه، در ورزشگاه استید ده فرنس شهر پاریس میزبان تیم ملی اوکراین بود و با نتیجه پر گل هفت بر یک مهمانش را گلباران کرد.

کاماوینگا در دقیقه ۹، ژیرو در دقایق ۲۴ و ۳۴، مایکولنکو در دقیقه ۳۹ (گل به خودی)، تولیسو در دقیقه ۶۵، امباپه دقیقه ۸۲ و گریزمان در دقیقه ۸۹ گلزنان قهرمان جهان در این مسابقه بودند. ساگانکف در دقیقه ۵۳ نیز تک گل بازی را برای شاگردان آندری شوچنکو به ثمر رساند.

ژیرو با دو گلی که در این مسابقه زد، با عبور از رکورد میشل پلاتینی با ۴۲ گل، دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فرانسه پس از تیری آنری ۵۱ گله لقب گرفت. کاماونیگا نیز با گلش در این دیدار، با ۱۷ سال و ۱۱ ماه سن، پس از مائوریس گاستیگر (۱۷ سال و پنج ماه) به دومین گلزن جوان تاریخ تیم ملی فرانسه تبدیل شد.

تیم ملی اوکراین در این دیدار با کمبود دروازه بان هم مواجه بود. آندری لونین، آندری پیاتوف و یوری پانکیف، سه دروازه بان اول تیم ملی اوکراین به ویروس کرونا مبتلا شده اند و گئورگی بوشکان، دروازه بان چهارم تیم ملی اوکراین امشب برای اولین بار درون دروازه اوکراین قرار گرفت. ذخیره بوشکان در این مسابقه، الکساندر شوکوفسکی، کاپیتان سابق دینامو کیف و تیم ملی اوکراین که در حال حاضر مربی دروازه بانان زردپوشان است، بود و در سن ۴۵ سالگی روی نیمکت تیم ملی کشورش به عنوان بازیکن نشست.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار