سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه کامیون ولوو و کشف ۱۰ تن سویای دامی قاچاق، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ سردار علیزاده سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد غذایی دامی فعالیت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی و احراز صحت و سقم خبر و هماهنگی با مقام قضائی در معیت نماینده تعزیرات حکومتی و اداره صمت در محل حاضر شدند، افزود: در بازرسی از محل مذکور یک دستگاه کامیون ولوو که حامل ۱۰ تن بار سویای دامی قاچاق بود، کشف شد.

علیزاده اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در مهاباد یادآور شد: قاچاقچیان اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالا‌های قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به شهر‌های عمقی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.