بازیکن پیشین رئال مادرید گفت: از ترک رئال مادرید و پیوستن به آس میلان پشیمان نیستم، زیرا اینجا بیشتر پیشرفت می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  براهیم دیاز که با انتقالی قرضی از رئال مادرید به آث میلان پیوست، اعلام کرده از تصیمش پشیمان نیست و جدایی موقت او به دلیل اختلاف با زیدان نبوده است.  

دیاز که تا سال ۲۰۲۵ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، از یک فصل و نیم گذشته تاکنون، تنها در ۲۱ مسابقه در تمام رقابت‌ها برای رئال مادرید به میدان رفت و در تفکرات زین الدین زیدان جایی نداشت.  

در نهایت باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفت این هافبک جوان را با قراردادی قرضی که هیچ بند خریدی در آن وجود ندارد، به میلان بفرستد.  

دیاز در مصاحبه‌ای درباره رابطه خود با زین الدین زیدان گفت: من علاقه زیادی به زیدان دارم. او بازیکن بزرگی بوده و اکنون هم مربی خوبی است. زیدان همیشه به من توصیه‌های خوبی کرده است. چیز‌هایی که به من گفت، بین خودمان می‌ماند، اما من به او علاقه زیادی دارم.


بیشتر بخوانید:


دیاز درباره دلیل تصمیمش برای جدایی از رئال مادرید و پیوستن به آث میلان گفت: به فرصت بیشتری برای بازی نیاز داشتم. اصلا پشیمان نیستم که رئال مادرید را ترک کردم. اکنون هیچ چیز تغییر نکرده و من می‌خواهم توانایی هایم را نشان دهم. در میلان خودم را به عنوان یک شخصیت مهم می‌بینیم. این جا باید پیشرفت کنم و چیز‌های بیشتری یاد بگیرم.  

هافبک اسپانیایی درباره اهدافش در آث میلان گفت: آث میلان باشگاه بزرگی است. هدف ما این است که میلان را به روز‌های خوبش  برگردانیم. فکر می‌کنم در حال دستیابی به این هدف هستیم و اکنون تیمی با ذهنیت برد تشکیل شده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.