دیمیتار برباتوف از مسئولان باشگاه منچستر یونایتد به دلیل جذب نکردن یک مدافع میانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستر یونایتد در آخرین وقت‌های نقل و انتقالات تابستانی ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای و سابق پاری سن ژرمن را جذب کرد.

دیمیتار برباتوف، بازیکن اسبق منچستر یونایتد معتقد است کاوانی عملکرد خوبی در خط حمله شیاطین سرخ خواهد داشت و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، اما بهتر بود که این تیم یک مدافع میانی جذب می‌کرد.

برباتوف با انتقاد از جذب نشدن یک مدافع میانی جدید گفت: هواداران منچستر یونایتد اکنون ناامید‌تر از همیشه هستند. باشگاه کاوانی و تلس را جذب کرد و پنجره نقل و انتقالاتی بدون این که منچستر یونایتد مدافع میانی بگیرد، بسته شد.


بیشتر بخوانید:


بازیکن اسبق منچستر یونایتد گفت: پیش از این بار‌ها گفته بودم که منچستر یونایتد به مدافع میانی نیاز دارد و اولویت باشگاه باید جذب بازیکن در این پُست باشد، اما پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد و هیچ اتفاقی نیفتاد.

او در ادامه گفت: من هوادار کاوانی هستم و فکر می‌کنم او علاوه بر گلزنی و پاس گل دادن، به مارسیال، راشفورد و گرین وود کمک زیادی خواهد کرد. ابراهیموویچ و لارسن هم وقتی به منچستر یونایتد آمدند سن بالایی داشتند، اما به تیم کمک کردند و مطمئنا کاوانی هم می‌تواند همین کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار