نایب رئیس کمیسیون قضایی گفت: پیگیری قوانین و مصوباتی مانند مسائل اقتصادی و اجرایی کردن ثبت اموال مسئولان از مهم‌ترین اولویت‌های کمیسیون قضایی مجلس یازدهم است.

پیگیری اجرای ثبت اموال مسئولان در دستور کار کمیسیون قضایی مجلسحجت‌الاسلام حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پس از تشکیل این کمیسیون با اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس اولویت‌هایی را که باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد را احصا کرده‌ایم، گفت: کمیسیون قضایی در مجلس گذشته یکی از پرکار‌ترین کمیسیون‌ها بود و اعضای این کمیسیون در مجلس یازدهم هم تمام تلاششان را خواهند کرد که در این مجلس هم از بهترین کمیسیون‌ها باشند.

نوروزی افزود: پیگیری قوانین و مصوباتی مانند مسائل اقتصادی، لایحه تجارت، دادگاه‌های تجارت، اجرایی کردن ثبت اموال مسئولان نظام و همچنین بحث تسریع اصل ۴۹ قانون اساسی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضای تأکید کرد: برخی از مصوبات کمیسیون قضایی مجلس گذشته تاکنون اجرایی نشده است، به طور مثال در رابطه با اصل ۴۹ قانون اساسی مصوبه‌ای وجود داشت که کمیسیون قضایی مجلس یازدهم منتظر تأیید شورای نگهبان است تا آن را  اجرایی کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۳۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
ددی من همه اموالش را به کانادا انتقال داده // اینجا یه خونه 100 متری داریم و یه ماشین اردی ای
آخرین اخبار