بازیکن تیم ملی فوتسال در تیررس کراپ

ملی پوش فوتسال کشورمان مورد توجه مسئولان باشگاه کراپ الوند قرار گرفته و ممکن است فصل بعد در این تیم بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند این روز‌ها با خرید‌های پر سر و صدایی که انجام داده قصد دارد با قدرت بالایی وارد مسابقات فصل بعد لیگ برتر شود. این تیم تا به امروز موفق شده بسیاری از بازیکنان ملی پوش از جمله مهدی جاوید، مصطفی نظری، علیرضا رفیعی پور، مهران عالیقدر، علی عابدین و محسن منتظمی را به خدمت بگیرد و حالا به دنبال آن است تا بتواند بهزاد عظیمی دیگر بازیکن تیم ملی کشورمان را در اختیار بگیرد. عظیمی فصل گذشته در تیم فرش آرای مشهد بازی می‌کرد و نمایش‌های زیبای او باعث شد مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند قرارداد عظیمی را برای یک سال دیگر تمدید کنند.

حال شنیده می‌شود که گویا عظیمی به خاطر برخی مسائل به وجود آمده قصد دارد از جمع مشهدی‌ها جدا شده و به تیم کراپ الوند بپیوندد. آن طور که گفته می‌شود مسئولان تیم فوتسال کراپ الوند چندی پیش با بهزاد عظیمی صحبت‌هایی را انجام داده اند تا در صورت توافق بتوانند او را به خدمت بگیرند. به همین دلیل عظیمی ادامه مذاکره با تیم کراپ را بعد از بازی دوستانه تیم ملی با ازبکستان موکول کرده و قرار است بعد از آنکه تیم ملی از اردوی ازبکستان بازگشت با مسئولان تیم کراپ مذاکره کند.

تیم فوتسال کراپ الوند در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، سوهان محمد سیما قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم سوهان محمد سیمای قم برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار