با حضور جمعی از مسئولان تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید امور بانوان فرمانداری ماهشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه کمیسیون بانوان ماهشهر با حضور معاون فرماندار و سایر اعضای با موضوع تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید امور بانوان و مشاور فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهرزاد شریفی معاون فرماندار ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در هر عرصه‌ای که بانوان مسئولانه وارد شوند، پیشرفت در آن، چند برابر خواهد شد و  بانوان جامعه ما در چند دهه گذشته با سعی و تلاش‌های وافر خود موفقیت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کسب کرده اند.

او بیان داشت: از مصادیق آن می‌توان موفقیت‌های زنان در کنکور سراسری، قهرمانی در بعضی از رشته‌های ورزشی در جهان، کار آفرینی و... اشاره نمود و دفتر امور بانوان و خانواده باید نسبت به مطالعه و تحقیق در خصوص مسایل و مشکلات مرتبط با امور خانواده و بانوان در ابعاد زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و جهت دهی آنان به سوی سیاست‌های کلان کشور با رویکرد بومی وارایه پیشنهاد‌های لازم از طریق استفاده از پژوهش‌ها و نظرات نخبگان اقدام نمودند.

شریفی افزود: با مطالعه و شناخت امکانات تسهیلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان و برنامه ریزی در جهت بهره برداری بهینه از امکانات مذکور برای تقویت جایگاه بانوان و خانواده اقدام نماید همچنین با آموزش‌های لازم جهت توانمند سازی بانوان در حوز‌های مختلف، خاصه در مناطق کمتر برخوردار اقدام نماید و در این راه باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین استفاده نماید.

در پایان از زحمات و تلاش‌های حسینی و صادقی تقدیر و ضیایی  به عنوان مسئول امور بانوان و مشاور فرماندار معرفی و برای او در انجام امورات محوله آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.