استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز گفت : برای عبور از شرایط سخت کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از همه مردم استان خواست که با جدیت تمام نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه اقدام کنند.

او گفت : با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شرایط سخت که بر استان حاکم شده، عبور کنیم.

او از نقش بسیار موثر نیرو‌های نظامی که در بحران کرونا داشتند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: این نیرو‌ها به جهت اینکه تعصب و علامندی به کشور دارند در بحران‌ها حضور و مشارکت جدی دارند در حالیکه وظیفه این عزیزان پاسداری از مرز‌ها است.

استاندار کرمانشاه استانداری را نماد توسعه و پیشرفت یک استان دانست و افزود: این نماد پیشرفت و توسعه در تمامی ارکان و ساختار استانداری ظهور و بروز پیدا می‌کند لذا از این رو استانداری‌ها، الگو پیشرفت و توسعه در یک استان محسوب می‌شوند.

بازوند ادامه داد: حوزه توسعه مدیریت از حوزه‌های بسیار مهم در ساختار استانداری‌ها هستند که در این حوزه علاوه بر برنامه‌ریزی برای نیرو‌های انسانی در استانداری به برنامه‌ریزی برای سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز اقدام می‌شود.

او یکی از وظایف این حوزه را ایجاد انگیزه بین کارکنان برای خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری در ساختار ادارات دانست و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی وتحریم‌های ظالمانه هستیم و دولت نیز محدودیت‌های دارد؛ همه از این حوزه انتظار حمایت و پشتیبانی دارند، اما تاکنون باوجود شرایط موجود در پیگیری حقوق پرسنل کوتاهی نکرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از کارکنان استانداری در حوزه‌های مختلف برای کمک به توسعه استان ادامه داد: کارکنان استانداری علاوه بر انجام وظایف در استانداری، کار استان را هم پیگیری می‌کنند لذا ایجاد انگیزه بین کارکنان و پرسنل از وظایف مهم مدیران است، زیرا این موضوع منجر به تلاش گسترده‌تر برای ارائه خدمت بیشتر و نوآوری و شکوفایی می‌شود.

بازوند با اشاره به بعضی از اظهار نظر‌ها و پیشنهادات کارکنان حوزه توسعه مدیریت استانداری ادامه داد: حتماً این خواسته‌ها در شورای معاونین مطرح خواهد شد و مصوباتی برای این پیشنهادات و نکته نظرات در نظر گرفته می‌شود.

او تشکیل انجمن صنفی کارکنان در استانداری را پیشنهادی خوب و قابل اجرا دانست و گفت: با جدیت از تشکیل انجمن صنفی کارکنان حمایت می‌کنم، زیرا این صنف و یا کمیته منجر به بروز ایده و فکر برای انجام برنامه‌های بهتر می‌شود که سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف به حمایت از این برنامه هستند و باید به دنبال چنین تشکیلاتی در سازمان‌ها و ادارات خود باشند که منجر به ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان خواهد شد.

او با اشاره به وجود بحران‌های زلزله، سیل، بیکاری و کرونا در استان کرمانشاه افزود: از انجام وظایف و نقشی که کارکنان استانداری در کنترل این بحران‌ها داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم که همگی با تلاش و کوشش بیشتر جامعه‌ای بهتر برای مردم بزرگوار استان کرمانشاه رقم بزنیم.

نماینده ارشد دولت در استان کرمانشاه با تاکید بر توجه مدیران به مشکلات و مسائل مردم گفت: علاوه بر تشکیل جلسات و ملاقات‌های عمومی که با مردم داریم در بعضی از جا‌ها از جمله ساختمان استانداری که با مردم روبرو می‌شوم حتماً به مشکلات این افراد گوش می‌دهم، زیرا مردم انتظار دارند که مطالبات و مشکلاتشان از سوی مسئولان پیگیری شود لذا مدیران توجه به بررسی و رفع مشکلات مردم را باید یکی از برنامه‌های اصلی خود بدانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.