مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر از آمادگی این قرارگاه برای کمک به مالکان و مستاجران بازارچه ساحلی دیلم که دهم مهر دارایی‌شان در حادثه آتش‌سوزی سوخت، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا صداقت مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر در نشست با امام جمعه دیلم گفت: هفته گذشته شاهد وقوع حادثه تلخی در استان بوشهر بودیم و بازار دیلم بر اثر یک حادثه به صورت کامل آتش گرفت.

او با بیان اینکه بازاریان در این حادثه تمام سرمایه‌ خود را از دست داده‌اند، افزود: فعالان بازارچه ساحلی دیلم اکنون نیازمند کمک و همکاری هستند و همه مسئولان باید به کمک آن‌ها بشتابند.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر ادامه داد: این قرارگاه آمادگی کامل خود را برای کمک به مستاجرین بازارچه ساحلی دیلم که در این حادثه آسیب دیده‌اند، اعلام می‌کند.

صداقت بیان کرد: پس از تهیه اطلاعات کامل از مالکین و مستاجرین این بازارچه از سوی نماینده قرارگاه در شهرستان دیلم و تعیین نوع خدمت رسانی، اقدام لازم صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


امام جمعه دیلم نیز در این نشست همراهی برای حل مشکلات بازاریان را خواستار شد و گفت: در این حادثه ۲۲۶ غرفه به طور کامل طعمه حریق شده‌اند که عده‌ای مستأجر و عده‌ای مالک هستند.

حجت‌الاسلام محمود اسدی عنوان کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده، باید نسبت تعیین مکان جدیدی برای مستأجران اقدام شود.

بازارچه ساحلی دیلم پنجشنبه دهم مهر به طور کامل در حادثه آتش سوزی سوخت.

دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.