مدیرعامل آبفای خراسان رضوی گفت:در حال حاضر نیز مصرف آب در خراسان رضوی به بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف طبیعی آب رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابراهیم علوی مدیرعامل آبفای خراسان رضوی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا مصرف آب مردم در این استان به ۴۰ درصد بیشتر از مصرف طبیعی رسیده بود، گفت: در حال حاضر نیز مصرف آب در خراسان رضوی به بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف طبیعی آب در این استان رسیده است.

او با اشاره به وجود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در ۷۲ شهر و ۲ هزار و ۴۰۰ روستا در خراسان رضوی، گفت: همه ظرفیت آبی این استان بدون وقفه در حال تزریق آب به ۴۷ هزار کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب به مشترکین است.

مدیرعامل آبفای خراسان رضوی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا مصرف آب مردم در این استان به ۴۰ درصد بیشتر از مصرف طبیعی رسیده بود، ادامه داد: در حال حاضر مصرف آب در خراسان رضوی به ۲۰ تا ۲۵ درصد رسیده که این میزان نیز بیش از مصرف طبیعی آب در این استان است.

علوی بیان کرد: در ۵ شهر خراسان رضوی میزان تولید ما از مصرف کمتر است و در ۱۶ شهر هم در نقطه سر به‌سر قرار داریم.

او با اشاره به افتتاح مجتمع آبرسانی برکال همزمان با دهه فجر امسال تصریح کرد: این مجتمع شامل ۲۰ کیلومتر طول خط بوده که علاوه بر خلیل‌آباد بیش از ۵ روستای این شهرستان را هم پوشش می‌دهد و تاکنون هم بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.