دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:تعداد مبتلایان به کرونا در استان به ۱۳ هزار و ۲۸۵ نفر و جانباختگان به ۶۱۸ ‏نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۳۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ نفر از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی در استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۹ مورد به کرونا مبتلا بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: چهار نفر دوشنبه و دو نفر امروز فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

آمار قربانیان کرونا در بوشهر از ۶۰۰ نفر عبور کرد ‏

کشمیری ادامه داد: موارد فوتی در رده سنی ۳۶ تا ۷۲ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی و آسم بوده‌اند.

او، بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۳ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: تعداد مبتلایان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون  به ۱۳ هزار و ۲۸۵ نفر و مجموع جانباختگان کرونا به ۶۱۸ نفر ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ک‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.