مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان از ثبت نام از متقاضیان دریافت گاز مایع و نفت سفید در مناطق صعب العبور استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله نجفی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان با بیان اینکه ادامه روند ثبت‌نام از متقاضیان دریافت گاز مایع و نفت سفید در روستا‌های تحت پوشش منطقه اهواز (اندیکا، هویزه، شوش دانیال) در حال انجام است، گفت: با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج و هماهنگی با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در طرح توزیع الکترونیکی این سوخت ها، ثبت نام  از خانوار‌های واقع در مناطق صعب العبور استان انجام شد.

او با اشاره به اینکه به منظور خدمت رسانی مطلوب در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع (ال‌پی‌جی) و نفت سفید خانوار، میز خدمت در یکی از نواحی منطقه البرز  استقرار یافت، افزود:  ثبت‌نام ار متقاضیان دریافت گاز مایع و نفت سفید انجام می‌شود.

نجفی بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان، گاز مایع و نفت سفید صرفاً به متقاضیانی که در سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کرده‌اند، اختصاص داده شده و کاملا رایگان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروس‌باکنده
۱۹:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ثبت‌نام‌گاز‌مایع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
سهمیه بندی باعث کمبود وگرانی می شود و ان عشایری که ایلاق و شلاق از این استان به استانهای دیگر چطور سهمیه خود را دریافت کند مثلال اگر در خوزستان در فصل پاییز وزمستان که اینجاست گاز مایه ونفت سفید ثبت نام کرد و کد پستی اینجا منطقه ای از خوزستان وجایگای سوختی چه گاز مایه چه نفت سفید انتخاب کرد وقتی که به استان در دو فصل دیگر که به دو سوخت احتیاج دارد باید چکار کند که همین مشکل در مورد سهمیه بندی نفت سفید عشایر کوچ رو دارند شما گاز هم اضافه کردید عشایر زخایر انقلابند عشایر دنبال گوسفند چرانیدن باشد یا تامین سوخت توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
با این کار فقط باعث گرانی می شوید خودتان گران کنید ودر اختیار مردم بگذارید
آخرین اخبار