مدیرکل پست خوزستان گفت: در نیمه نخست امسال تعداد بسته‌ها و امانات پستی صادره رشد ۳ برابری و میزان مرسولات وارده افزایش ۴ برابری نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله مدیر کل پست خوزستان در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته و روز جهانی پست گفت: در نیمه نخست امسال، شاهد افزایش ۳ برابری تعداد بسته‌ها و امانات پستی صادره و رشد ۴ برابری مرسولات وارده هستیم.

او ضمن تشکر از تلاش کارکنان پست استان در ارائه عملکرد مطلوب و تحقق پیش بینی‌ها افزود: با وجود افزایش ترافیک و حجم کاری، به همت کارکنان پست ارائه خدمات بدون وقفه همچون گذشته انجام شده و همین امر به رشد درآمد در ۶ ماهه اول امسال منجر شده است.

حموله با اشاره به اهمیت کیفیت در ارائه خدمات بیان داشت: در کنار شاخص‌های تعریف شده کیفی، مهم‌ترین مسئله کیفیت در نگاه مشتری است که از قبول تا توزیع سرعت و دقت و توزیع به موقع را شامل می‌شود و ما باید در این زمینه تلاش کنیم، ضمن اینکه تغییر و اصلاح خطوط و افزایش ناوگان به عنوان تلاش‌های موفق در زمینه کاهش مدت سیر مرسولات در استان خوزستان محسوب می‌شود.

مدیرکل پست خوزستان با بیان اینکه برخورد مناسب در هنگام قبول مرسولات و حفظ کرامت مشتریان در کنار آراستگی و انضباط کاری موزعین می‌تواند این زنجیره را کامل کند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ریلی برای مبادلات پستی نیز از دیگر اقدامات مناسب در پست خوزستان به عنوان اولین استان است و نتیجه آن به افزایش امنیت، سرعت و کاهش هزینه منجر خواهد شد که با اختصاص واگن چارتری به این اداره کل و افزایش تعداد آن‌ها در آینده به دست خواهد آمد.

این مقام مسئول از تسریع در اجرا و تکمیل پروژه جی نف، پیاده سازی طرح تحول، افزایش مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرآیندها، ارتقای سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست و بهبود معیشت کارکنان به عنوان برنامه‌های اصلی شرکت در امسال نام برد و عملکرد پست استان را در بهنگام سازی شهری و روستایی فراتر از پیش بینی و قابل تقدیر عنوان کرد.

حموله پیاده سازی اتوماسیون تحت وب، برگزاری ویدئو کنفرانسی جلسات و برنامه موبایلی بهنگام سازی کدپستی را مظاهر مناسب ارتقا و بهره برداری از فناوری در شبکه پستی دانست و ادامه داد: طرح تحول پست باید شتاب بیشتری بگیرد که می‌تواند در ترافیک و جذب درآمد نقش مهمی را ایفا کند.

او در پایان سخنان خود از پرداخت طرح تحول و حق مسئولیت به کارکنان به عنوان اقدامات انجام شده با هدف بهبود معیشت کارکنان نام برد و افزود: افزایش ۵۰ درصدی حقوق پایه در پست اجرا شده است و با پیاده سازی طرح پرداخت در قبال عملکرد پرداخت‌ها به صورت عادلانه تری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.