دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری دومین دوره جشنواره ابوذر در استان خبر داد و گفت: محور اصلی این جشنواره، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

او افزود: در اولین دوره جشنواره بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و دو اثر نیز در کشور حائز رتبه شد.

حق‌شناس هدف جشنواره را تقدیر از اصحاب رسانه، ملاک برای سنجش و توانایی خبرنگاران انقلابی، شناسایی و تقویت خبرنگاران، تولید محتوای انقلابی جهت حفظ دستاورد‌های نظام اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه در جشنواره اول داوری در دو استان مشهد و تهران برگزار شد و داوری عادلانه را شاهد بودیم، افزود: امسال نیز آثار در دو مرحله داوری خواهد شد و آثار باید تولیدی باشد.

حق‌شناس با بیان اینکه از رسانه برتر که بیشترین برنده را در جشنواره داشته باشد قدردانی می‌شود، گفت: آثار برگزیدگان جشنواره به مرحله کشوری راه می‌یابد.

مسئول بسیج رسانه بخش کمک مومنانه را بخش ویژه جشنواره اعلام کرد و با بیان اینکه در این بخش یک برگزیده داریم و کمیته امداد امام خمینی (ره) جایزه‌اش را تقبل کرده است، افزود: کتاب جشنواره اول و دوم نیز به چاپ خواهد رسید.

برگزاری جشنواره سردار صلح در مازندران

عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری جشنواره «سردار صلح» در مازندران خبر داد و با بیان اینکه این جشنواره با موضوع صلح جهانی در سه بخش تیر، عکس و خبر در سطح ملی و بین‌الملل برگزار می‌شود، گفت: اختتامیه این جشنواره را در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» خواهیم داشت.

حق‌شناس عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت را از جمله اقدامات هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.