دبیر اولین جشنواره رسانه و عدالت و سرپرست مدیریت روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی از به تعویق افتادن مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد.

اکبر تایوغ دبیر اولین جشنواره رسانه و عدالت و سرپرست مدیریت روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی با اعلام اینکه کرونا اختتامیه اولین جشنواره رسانه و عدالت دادگستری را به تعویق انداخت، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: همه کار‌های جشنواره رسانه و عدالت دادگستری از صفر تا صد به نحو مطلوب انجام شده و نتایج داوری معین و نفرات و رسانه‌های برتر مشخص شده و حتی جوایز برندگان هم به همراه تندیس‌ها و لوح تقدیر آن‌ها تهیه و آماده شده است.

او افزود: با توجه به ممنوعیت‌های اعلامی ستاد استانی مبارزه با کرونا و به تشخیص ریاست دادگستری کل استان مجبور هستیم مراسم اختتامیه را به تعویق بیاندازیم تا در اولین فرصت پس از پایان پیک سوم کرونا مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

تایوغ اذعان کرد: تعداد ۱۶۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از اظهار نظر تخصصی داوران تعداد ۱۴ اثر حائز رتبه‌های اول – دوم – سوم و ۴ رسانه هم بعنوان رسانه‌های قابل تقدیر معرفی شده اند.

دبیر جشنواره رسانه و عدالت ضمن تقدیر و تشکر از تمامی شرکت کنندگان و فرستندگان آثار به دبیرخانه جشنواره اطمینان داد که اختتامیه به بهترین شکل آن به محض فروکش کردن پیک سوم کرونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.