مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال نذورات اربعین بهتر است بهانه‌ای برای همدلی با محرومان و نیازمندان استان باشد.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال مردم و هیئت‌ها باید همراهی کنند تا کمک‌های مومنانه به سمت دستگیری از نیازمندان و مستمندان استان هدایت شود.

او افزود: مرحله سوم کمک‌های مومنانه از دهه آخر ماه صفر و اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) با محوریت موکب‌های اربعین و هیئت‌های مذهبی در سطح استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: در جهت لبیک به ندای مقام‌معظم رهبری از تمام مردم خیر دعوت می‌شود تا در مرحله سوم رزمایش مواسات کمک حال نیازمندان به ویژه کسانی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، باشند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به شرایط خاص کشور به علت شیوع کرونا و افزایش نذورات مردمی در اربعین، گفت: به صاحبان نذورات و محسنین در ماه محرم پیشنهاد می‌شود چنانچه صیغه شرعی برای نذورات‌شان نخوانده‌اند‏،کمک های خود را به ‌صورت اقلام و مواد غذایی ضروری به ستاد کمک‌های مومنانه تحویل و یا با هماهنگی به دست نیازمندان برسانند.

او در ادامه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس بخشی از نذورات نیز می‌تواند به سمت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم بضاعت هدایت شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.