معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بر لزوم تدوین اطلس آموزشی در هر مدرسه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بر لزوم تدوین اطلس آموزشی در هر مدرسه تاکید کرد و گفت: مدیر هر مدرسه باید بداند تمام دانش آموزان با چه شرایطی درس می‌خواند و از نظر تحصیلی در چه جایگاهی قرار دارند.

او افزود: براساس این اطلس آخرین وضعیت دانش آموزان استان به تفکیک شهرستان و منطقه و مدرسه مشخص شده است و براساس جمعیت کل دانش آموزان استان، میزان دسترسی به شبکه شاد، دسترسی به برنامه‌های آموزش صدا و سیما و سایر روش‌های آموزش (حضوری – بسته آموزشی) کاملا مشخص می‌باشد.

نظری گفت:برای تمام دانش آموزان ثبت نامی استان نقشه یادگیری به تفکیک مدرسه تدوین شده است و شرایطی مهیا شده که هیچ دانش آموزی از آموزش عقب نیفتد و با برنامه ریزی صورت گرفته زمینه آموزش‌های کیفی برای تمامی دانش آموزان فراهم شده است.

او افزود: ارتباط مستمر و مفید با خانواده سیاست آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است و انتظار داریم مدیران بر لزوم ارتباط با خانواده دقت داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس فعال‌تر از قبل عمل کنند و مدیران و معلمان تلاش کنند تا با خانواده بهتر ارتباط بگیرند، گفت: نظام آموزش کشور با یک جامعه بزرگ روبرو است که عملکرد آن را داوری می‌کند؛ بنابراین باید طوری عمل کنیم که در ذهن و قلب افراد جامعه تاثیرگذار بوده و خانواده‌ها اطمینان حاصل کنند که ما از هیچ تلاشی برای استمرار آموزش در این شرایط کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار