مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: به زودی حقوق کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی همسان سازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی روستایی و عشایری بشرویه گفت: به همت دولت به زودی طرح همسان سازی حقوق بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

او افزود: پوشش بیمه زنان خانه دار و زنان سرپرست خانوار نیز از این پس توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر انجام می‌شود.

اسدی ادامه داد: در کل کشور ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از دهک‌های پایین درآمدی بانوان خانه دار و سرپرست خانوار بیمه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تصریح کرد: سهم خراسان جنوبی در این زمینه با شناسایی میزان و تعداد افراد مشخص خواهد شد.

شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه نیز در این جلسه گفت: شهرستان بشرویه رتبه اول بیمه شدگان را با تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بیمه شده دارد.

او افزود: شهرستان بشرویه توانسته است ۹۰ درصد جمعیت واجدالشرایط را برای استفاده از این بیمه جذب کند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.