دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای سربازان پدافند هوایی سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: پدافند غیرعامل و پدافند هوایی دو بال دفاعی و مکمل کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان دیدار با فرماندهی پایگاه پدافند هوایی سمنان گفت: دفاع وجه مشترک پدافند غیرعامل و پدافند هوایی است. اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در اجرای برنامه‌های آموزشی، رزمایش و طرح فرهنگ‌سازی از ظرفیت مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی استفاده خواهد کرد و دوره آموزشی ویژه سربازان پدافند هوایی برگزار می‌شود.

او افزود: پدافند غیرعامل و پدافند هوایی دو بال دفاعی و مکمل کشور هستند و دفاع کامل، پایدار و متوازن با در کنار هم بودن این دو شکل می‌گیرد و پدافند غیرعامل و پدافند عامل می‌توانند راهبرد دفاع همه‌جانبه و منسجم را در کشور ایجاد کنند.

سرهنگ نوروزی فرماندهی پایگاه پدافند هوایی سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه جنگ ابعاد مختلفی دارد و باید ظرفیت تمامی حوزه‌ها در پشتیبانی از جنگ بکار گرفته شود، اظهار داشت: پدافند غیرعامل و پدافند هوایی هردو یک اصل و یک هدف مهم پایداری و کاهش آسیب‌پذیری را دنبال می‌کنند.

او بابیان اینکه تهدیدات دشمن امروز به شکل‌ها و روش‌های مختلفی دنبال می‌شود که برای مقابله با این تهدیدات نقش پدافند غیرعامل بسیار پراهمیت و اثربخش است، افزود: از زمان طراحی خدمات باید رویکرد از منظر پدافند غیرعامل مدنظر و در تمامی مراحل خدمات این رویکرد جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/ گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.