مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تجهیز تمامی موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی استان به بلیت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که موزه‌ها ابزاری مهم برای تبادل و غنی‌سازی فرهنگ‌ها میان جوامع است گفت:با توجه به اهمیت و ارزش محتوایی آثار موجود در موزه‌های تحت پوشش اداره کل و ایجاد بستر مناسب برای بازدید‌های کیفی، اقداماتی نوین در تمامی موزه‌های آذربایجان شرقی طی سال جاری انجام شده است.

او به اجرای طرح بلیت الکترونیکی در موزه‌های استان اشاره کرد و افزود:تمامی موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در سطح استان به بلیت الکترونیکی مجهز شدند و گردشگران می‌توانند علاوه بر خرید حضوری بلیت الکترونیکی، پیش از مراجعه نیز به خرید بلیت اقدام کنند.

او گفت:موزه‌های آذربایجان، مشروطه، قاجار، سنجش، عصر آهن، کبود، قرآن و کتابت در کلانشهر تبریز و موزه ایلخانی مراغه، باغ مزار شیخ شهاب الدین اهری، موزه عشایر سراب، کلیسای سنت استپانوس، موزه صفوی بناب از جمله موزه‌های مجهز شده به بلیت الکترونیکی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بیان کرد: در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام در موزه‌های استان، گردشگران می‌توانند با مراجعه به آدرس bilit.tafrihati.com به‌صورت غیر حضوری پیش از مراجعه به موزه‌ها بلیت‌های خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.