ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی سوله‌ای در شهرک صنعتی چهاردانگه توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۱۳ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی چهاردانگه اعلام شد و خارج از حوزه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همکاران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند افزود: ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: عوامل آتش نشانی چهار دانگه هم در محل حادثه حضور داشتند.

ملکی بیان کرد: محل حادثه شهرک صنعتی است و در آن ده‌ها سوله و کارگاه در مجاورت هم وجود دارد و یکی از سوله‌ها به وسعت ۴۰۰ متر دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: مقداری زیادی بشکه‌های مواد قابل اشتعال و انفجار در محل وجود داشت و تعدادی از بشکه‌ها قبل از رسیدن آتش نشانان منفجر شده بود.

او گفت: آتش نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کردند و خوشبختانه با عملیات مناسب، از گسترش و سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد.

ملکی با اشاره به مصدوم شدن آتش نشانی در این حادثه بیان کرد: آتش نشان تحویل عوامل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در حال حاضر نیرو‌ها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل عوامل آتش نشانی چهاردانگه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چی تو سوله بوده؟
آخرین اخبار